6/01/2011

rolling in the deep


ph1 // mina 3 favoriter på en bild, kan nästan inte bli bättre, kavajen, väskan med bronsdetaljer och skorna, dessa kommer jag slita på i sommar // ph2 random

Fick en grym överraskning idag, egentligen är det inte en men jag är just nu bara allmänt lost - ledighet från torsdag till måndag! Försmak för sommarlovet eller vad? UNDERBART vilket fall som, hoppas på mycket sol!

I morgon är det personalfest, el boss säger att vi ska ha med oss regnstövlar och cyklop, vet inte riktigt vilket beslut jag ska ta om han är seriöst eller inte, återstår att se. Hoppas vi passar på att fira Antonia som fyller den stora siffran idag, 18 år! Mindre än 730 dagar för mig kvar, känns aningen onödigt att starta nedräkning eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar